4 Ocak 2013 Cuma

SINAV........

        Cumartesi ve pazar benden bir şeyler beklemeyin çünkü bende kendimden bir şey beklemiyor olacağım.Neden mi ? o güzel mi güzel sınav tarihim geldi çattı. Ya okuyup okuyup anlamamak kadar insanın canını sıkan bir şey var mıdır acaba (en azından benim öyle). Cumartesi 3 dersten pazar 4 dertten sınav olacağım ve sınav merkezim de o kadar uzak ki sabahın köründe kalkmak zor olacak.
 
        Benden bir şey beklemeyin derken ben yine bir şeyler karıştırıyorum haberiniz olsun ama pc başına oturacak vaktim olmayacak o ayrı.Aklımda bir sürü fikir var ama henüz zikir kısmına geçemedim.Hele bir anlımın akıyla,RABBİM ömür verirse geçirelim şu hafta sonunu artık bir kaç atılım yapmanın vakti yakındır.
 
      Şimdi den sınava girecek herkese zihin açıklığı diliyorum, her soru bildiğimiz yerlerden çıkar inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder