9 Ocak 2013 Çarşamba

PAYET OPERASYONU

 
            Kaç zamandır kendime payet bluz dikmeyi düşünüyordum,hatta önümüzdeki hafta İstanbul'dan kumaş bakacağım aklıma koydum. Aslında payet hiç bitmeyen bir modadır çünkü her yıl ara ara takip ettiğim moda haftalarında hep var. Bluz modelleri ararken elbise modelleri buldum ;




         
          Aslında payet daha çok özel günler ve gecelere daha uygunmuş gibi görünse de son zamanlar da günlük yaşamda da sıkça rastlamaktayız. Abartılmadığı ve tek parça olarak kullanıldığında günlük olarakta gayet şık işte örnekleri ;







    Bu resimdeki bluz benim istediğim bluza çok benziyor, bende sade, uzun kollu ve uzun bir bluz istiyorum. Cekette güzel bir fikir ama tesettürlü olduğum için pekte uygun olmaz ,çok gösterişli olur sanki. Ceket olmaz ama çanta çok güzel olur bana hele benim diktiğim çanta daha güzel olur :)






                   Benim gibi ceketi çok şatafatlı buluyorsanız size bir öneri, benim de aklıma yattı aslında..


                                                    Sadece sırtı payetli olan bu ceketi deneyebilirsiniz. 
                     



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder