24 Ocak 2013 Perşembe

MESSENGER ÇANTAM--- POSTACI ÇANTASI

    
               Geçenlerde fark ettim ki benim az sayıda çantam varmış meğer :) Aslını sorarsanız Zümra Naz hayatıma girdikten sonra çanta kullanımım neredeyse sıfırlanmış. Çünkü bir yerlere gidilecekse kızımın tüm eşyalarını sığdırabileceğim çanta yeterde artar bile düşüncesiyle hareket ediyordum ve bebek çantasını aldığım gibi evden dışarı çıkıyordum.. 
               Taki " ne yapıyorum ben böyle yaaa çocuk oldu diye kendimi bu kadar boşlamam doğru mu?" düşüncesini sesli olarak söyleyene kadar. Birde canım ablamın da katkıları var tabi laflarına biraz alınmakla beraber tüm sözlerini ciddiye aldım ablacım hiç merak etme..,
              Geçenlerde bir dükkandan bahsetmiştim öve öve bitirememiştim "peki bu kadar beğendiği yerden bu kadın hiç bir şey almadı mı?" diye düşündüğünüzü biliyorum. Evet aldım hemde çok güzel bir deri çanta aldım, hakiki deri olması bir yana tam üretim tarihi bilinmemekle beraber 1980 ile 1990 yılları arasında üretilmiş olması büyük bir artı benim için .


              Küçük olduğu için kullanımı çok rahat ve pratik severek kullanmaya başladım ve bu gidişle daha çok kullanacağım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder