26 Ocak 2013 Cumartesi

İSTANBUL AKVARYUM..

       
              Daha önce bahsetmiştim ablamın yanına gittiğimi sadece evde oturmadık tabi kide... Canım ablam ve canım annemle pazar günü önce bir pazar maceramız oldu, pazardan da bir kaç parça bir şeyler aldım onları da en kısa zaman da paylaşırım bir aksilik çıkmazsa.. Neyse efendim eve gelince tabi orada son günümdü benim, canımız sıkıldığı için bir şeyler yapalım dedik ve akvaryum geldi aklımıza daha doğrusu eşimin aklına geldi ve düştük yollara.. İstikamet Florya tabi İstanbul trafiği adam çıldırtan cinstendi ya neyse uzun uğraşlar sonucu ve geri dönme düşünceleriyle en sonunda ulaştık akvaryuma...Çok farklı bir atmosfer olduğu için girişten merak sardı beni ama çocuklarımız çok küçük olduğu için ilk anda baya bir korktular ve alışmaları zaman aldı..Ama keyifli bir gezintiydi benim için umarım ablam içinde keyifli geçmiştir,ahh birde bebeklerimiz yürüseydi daha güzel olurdu ama olsun böylede güzeldi.. 




İleride bu geziden hiçbir şey hatırlamayacak canım kızım ama o neşesini ve o şaşkınlığını görmek bile yetti..







          Tabi ki size birkaç önerim olacak eğer yolunuz bir gün düşerse ve dışarıda hava buz gibi olsa bile sakın kalın kıyafetlerle hele hele montla girmeyin içeriye sonra bizim gibi pişman olursunuz zaten emanet alan yer var değerli eşyanız hariç bırakıp içeriye girebilirsiniz.. Mümkün olduğunca eliniz boş girin olabildiğince rahat olun boyundan askılı bir çanta yeter mesela ve son olarak sakın su almadan girmeyin biz gezme aşkına onu bile unutmuşuz bende söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder