10 Ocak 2013 Perşembe

HEDEFİM NE Mİ ?

        Şuan sağılıklı yaşam diyetimin 4. günündeyim ve sanırsam her şey yolunda gidiyor. Beni çok zorlamadı sadece ilk gün hafif bir baş ağrısı oldu o kadar. Tek zorlandığım konu kendime ayrı, eşime ayrı ve kızıma ayrı menü hazırlama kısmı herhalde,ne kadar emek istiyor anlatamam hele benim gibi mutfağınız çok soğuksa daha da zor geliyor insana.Ama yinede HEDEFİME ulaşmadan bırakmaya hiç niyetim yok...
      
        Hedefim ne mi? Hedeflerimi 5'e böldüm ve her gerçekleşen hedefimi sizlerle paylaşacağım.( Dip not: 81 kilo ile yola çıktım.)
  1. İlk hedefim canım kızıma hamile kaldığım kilo olan 75 kiloya inmek
  2. Sonra çok inatçı olan 75 kiloyu yenip 73 olmak 
  3. Benim için çok zor olan 70 kiloyu görmek 
  4. Sonra 70 kilodan aşağıyı görmek rüya gibi yazarken bile heyecanlandım 68 kilo olmak
  5. Ve HEDEF 66 kilo olmak ,65 kiloda olabilir yani hiç itiraz etmem ..
        Şuan ilk diyeti uyguluyorum, hafta hafta yapılan bir beslenme programı bu,su atıcı bir diyet olduğu için baya gözle görülen bir incelme oldu devamı da çok hızlı ve kolay olur inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder