8 Ocak 2013 Salı

HAZIRLIKLAR TAMAM.

          Sadece yemek, şuursuzca yemek bunlar benim için geride kaldı.Bu karşı koyulmaz yeme isteğim yüzünden aldım başımı gittim ama ne gitmek,artık durmanın vakti geldi de geçiyor bile. Bu genç yaşımda kendime bu kadar kötülük yapacağım hiç aklıma gelmezdi. Lisedeki beden eğitimi öğretmenin" herkes kilo alır Nihal almaz" derdi kulakları çınlasın.Ama nerde ?Size bir önce ki yazımda bahsetmiştim, bahsi geçen konunun hazırlıklarıda bitti artık sağlıklı yaşam diyorum başka bir şey demiyorum.


          Kendi kendime araştırma yaparken hazine gibi bir site buldum, bulduğum gün başlamaya karar verdim ve tüm makaleleri yalayıp yuttum resmen. Evet dedim bence bu, bana ilhamda oldu kendileri tam 34 kilo vermiş biri olarak. Kimden mi bahsediyorum Elif Ezgi Uzmansel'den tabi ki.. Kendileri Taylan Kümeli'nin kızı olur.Eski kiloma dönüyorum u bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum sizin huzurunuzda.







1 yorum:

  1. şu ikinci satırdakini anlamadım 1 su bardağımı yazıyor birde tarçın çorba kaşığımı olcak

    YanıtlaSil