12 Ocak 2013 Cumartesi

BU DÜKKANIN İÇİNDE KAYBOLMAMAK ELDE DEĞİL.

            Hala aklımda, bir fırsatını bulsam da tekrar gitsem diye düşünmeden edemiyorum.. Tam bana hitap eden bir yerdi.... düşününki anlatamıyorum.Ben çok severim eski şeyleri,yaşanmışlığı olan eşyaları. Beni tanıyanlar bilir ben saklamayı seven insanlardanım.(Aynı annemin huyu, ben tam anlamıyla annemin kızıyım). Benim için anlamı olan hiç bir şeyi atamıyorum ama anlamı olan ve sevdiğim insanlara ait olanları.    
             Eşimle İzmit'ten evimize doğru gelirken yol kenarında gördüğümüz bu dükkana bakmadan geçemedik. Sizlerle de paylaşmak istediğim için fotoğraflarını çektim ama içinde olmak çok farklı bir lezzetti.. Eğer Zümra Naz'ım yanımda olsaydı saatlerce kalabilirdim orada bak bak doyamadım vallahi..

































Dediğim gibi gezip gördüğüm en ilginç dükkandı herhalde. Eskiye dair her şey var hiç aklında olmayan,görmediği şeyleri insanın görmesi daha çok farklı bir sevinçmiş. Şuan paylaşmadığım bir kaç fotoğraf daha var onları da en kısa zamanda paylaşacağım....




1 yorum:

  1. Merhaba Nihal Hanım, bu dükkanın yeri nerede tam olarak?

    YanıtlaSil