22 Ocak 2013 Salı

BİRAZ DİNLENDİM VE GELDİM...

       Bu hafta benim için gerçekten güzel geçti çünkü ablam ve annem ile uzun zamandır bu kadar vakit geçirmemiştim.Annemle birlikte Şirinevlerdeki ablamın yanına gittik ama yol bana o kadar uzun geldi ki anlatamam.Neyse ilk gün yorgunluk attık sonra ki günlerde ufak ufak gezmelere çıktık tam istediğimiz gibi olmadı ama olsun yinede çok güzeldi. İki bebekle gezmek gerçekten düşündüğümden daha zor ve yorucuymuş, ablamların dairenin merdivenlerinden hiç bahsetmiyorum bile :) 

      Günler mi kısa yoksa ben mi vakti kullanmayı bilmiyorum anlamadım gitti, o kadar yoğun geçti ki İstanbul kaçamağı bir fotoğraf bile çekilemedim annem ve ablamla. Ben hafta sonu geri döndüm canım annem hala ablamlar da hazır ablam yarıyıl tatiline girmişken biraz daha kalacak.. 

      Bende gelir gelmez kursa gittim,birkaç çekim yaptım en kısa zamanda paylaşacağım ama daha çok çekim yapıp daha çok çalışmam lazım...

      Başlıkta belirtiğim gibi BİRAZ DİNLENİP GELDİM..Bedenen olmasa bile ruhen baya dinlendim ve geldim.. Umarım sizde bu hafta en az benim kadar dinlenmişsinizdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder