24 Ocak 2013 Perşembe

UNUTTUM SANMAYIN SAĞLIKLI YAŞAMA DEVAM

        
          Aklıma ne geldi size sağlıklı yaşamın ikinci haftasını vermeyi unutmuşum olacak iş değil ama kusuruma bakmayın, benim diyetim iyi gidiyor biraz değişiklik yaparak yoluma devam ediyorum.. Neden değişiklik yaptığımı ileride açıklarım ama siz hiç aksatmadan harfi harfine uygulayın yeter.. Eski kiloma dönüyorum'u ziyaret edin takıldığınız yerler olursa baştan aşağı okuyun bende size tavsiye..Benim şuan yapabileceğim size ikinci diyet listesini vermek gerisi size ve iradenize kalmış. 
          Bana sorarsanız eğer kilolu halinizden memnun değilseniz ne yapıp edip kilo verin ....Her yemeğin tadını biliyorsunuz değil mi? O zaman tabağınızı ve yemek miktarını küçültmekle başlayın aslında o kadar zor değil bir deneyin göreceksiniz...          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder