30 Aralık 2012 Pazar

KAPI SÜSÜNDE UFAK BİR DEĞİŞİKLİK

     Kapı süsümü evlendiğimden bu yana kullanıyordum ama onun varlığını belli bir zaman sonra ne yalan söyleyeyim unutmuştum.Ama bir aile büyüğümüzün geçen evime gelirken "bu kapıda ki korkuluğunu hiç sevmiyorum" demesiyle önce ne dediğini pek anlamadım onlar gittikten sonra fark ettim evet benim kapı süsümde bir korkuluk var.
         Aslında o kadar da kötü değil sevimli bile diyebiliriz ama yeter kullandım değiştireyim dedim. Dedim de nasıl,ne ile bir türlü ona karar veremedim.Sonra eşimin dükkanından kalan halı kaydırmazlar geldi birden aklıma ve kendi kafamdan bir şeyler yaptım.
Tamamen kendi kafamdan yaptım,hiç bir yerde rastlamadım bu tarz bir süslemeye..
Önce ki kapı süsümün tam zıttı olsun diye düşündüm ve iç açıcı süsleyeyim dedim. Bakalım beğenecek misiniz?

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder