24 Aralık 2012 Pazartesi

HAFTADAN KARELER..

   Ah ömür sen ne çabuk geçip gidiyorsun ben sana yetişemiyorum! Ama bu duruma alışacağım demek ki hep böyle olacak ve böyle hissedeceğim, geçen günün ardından yas tutacağıma o günü en verimli şekilde geçirmeye uğraşacağım :) Bu hafta evde pek duramadım annemlere,ablamlara ve dayımlara gittim,ama pek fotoğraf çekemedim sadece gezdim.
                                Yeğenim Beyza Gizem gayet ciddi sanatsal çalışmalarla meşgul.
                                    Bitirim kuzenler Zeynep Nilay,Nihat Alp ve Zümra Naz
 
Zümra Naz'a ev terliği,kurs arkadaşlarımla fotoğraf çekimine giderken gördüm çok beğendim ve aldım...
Sosyete pazarından kumaş aldım
 Çok hızlıyımdır ayıptır söylemesi dışarıda kar yağarken yaza hazırlık yaptım kızıma deniz için gerekli olan her şeyi aldım ki.....

En sonunda eşimle karşılıklı kahve keyfi ohhh işte bu çok iyi oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder