7 Kasım 2012 Çarşamba

HOŞ BULDUK

   Çok uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü cesaret edemediğim blog açma işini en sonunda hayata geçirdim... Aslında ne yapacağıma nereden başlayacağıma karar veremedim bir türlü hatta iki gün boş boş durdum ama sonunda bu yazıyı yazmaya karar verdim. Neden yazdığıma gelince belki düşüncelerim özeti olsun diye belkide bu yazıdan sonra açılırım diye( bir umutla)..Bakalım becerebilecekmiyim? Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyorum kocaman bir umutla ve heyecanla inşallah yüzümün akıyla üstesinden gelirim... Bundan sonra sık sık görüşmek ve buluşmak dileğiyle ve sevgilerimle BEN geldim.... Ben kimmiyim ? NİHAL SARIÇAM
               



                         

2 yorum:

  1. nihalimm hoşgelldinnnnn başarırsın tabikiii süper bir blog olmuşş tebrik ederim canım

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum canım hocam...Beğenmenede çok sevindim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil