19 Kasım 2012 Pazartesi

BU HAFTADAN KARELER

           
             Ya haftalar ne çabuk geçip gidiyor ben yetişemiyorum artık hızına... Aslında tatlı bir telaşımız vardı belki ondan böyle hissediyor olabilirim... Telaşımıza gelince dünyalar tatlısı bir yiğenim oldu, Muhammet Sait ismini verdiğimiz nur topundan biraz ufak oğlumuz oldu.. Abimin 5. çocuğu ve benim 10. yiğenim.Annesi ve babasından izin almadığım için fotoğraflarını paylaşamıyorum. HOŞGELDİN CANIM KUZUM MUHAMMET SAİT 'im.... Gel gelelim bu haftaki paylaşımlarıma; 

1.Pazartesi pazarında gezerken gözüme katılan ve ZÜMRA'ma çok güzel elbise olur diye aldığım kumaşlar (bakalım sonları nasıl olacak :) 
2. Canım kızım ZÜMRA NAZ'ım 9 aylık oldu bir o kadar da yaramaz... 
3. Karalahana turşusu yaptım çok lezzetli oldu. 
4.Televizyon seyrederken boş durulmaz tabi Zümra Naz'a bere öreyim dedim sonucu çok merak ediyorum çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder