11 Kasım 2012 Pazar

BAYAT EKMEKLİ MİNİ PİZZA


      Pazar sabahı şöyle güzel bir pizza yapayım dedim... Dedim de hamuru yapacak vakti ve gücü kendim de bulamadım.. Bende bayat ekmekten minik minik yapayım dedim veee yaptım oldu.. Hemde o kadar lezzetli ve doyurucu oldu ki sizinle paylaşayım dedim....Çekimi ben yaptığım için ne yalan söyleyeyim pek başarılı olmamış sanki ama idare eder neyse tarifte şöyle ;
                                                      Malzemeler
  • Bayat ekmek ( 1 adet)
  • Rendelenmiş kaşar
  • 3 adet kabuğu soyulmuş domates
  • 1 tatlı kaşığı salça
  • Çekirdeği çıkarılmaış zeytin
  • Turşuluk salata
  • Kase margarin
  • ve canınız o an ne istiyorsa onu ekleyin pizzanıza....
                                                      Yapılışı 
        Bayat ekmekleri ne çok ince ne de çok kalın olmayacak şekilde dilimleyin. Ekmeklerin iki yüzüne de kase margarinden ince tabaka olacak şekilde sürün ve tepsiye dizin. Salçayı sıcak suyla ezin çok seyrek olmasın fırça yardımıyla ekmeklere sürün sonra üstlerine  az miktar da kaşar gezdirin..Son olarak dilimlenmiş domatesleri,zeytini,salatalıkları ekmeklerin üzerine yerleştirin,en üste bol miktar da kaşar koyun ve fırına verin. 180 derece fırında kaşarlar eriyene kadar bekletin.
                                                    Afiyet Olsun......

2 yorum: